De accomodatie is er weer klaar voor!

De accomodatie heeft de Zomeropknapbeurt weer achter de rug en zo kan aanstaande zondag de Zondagselectie vanaf 10.00 uur van start met de eerste training (waarbij Helma en Henk de lunch vandaag al voorbereid hebben) en dinsdag 28 juli begint de Zaterdagselectie met trainen. Zij hebben zaterdag 1 augustus 2015 overdag vanaf 10.30 uur een extra lange training met lunch en na afloop BBQ.

Al deze vrijwilligers weer bijzonder bedankt dat zij ervoor gezorgd hebben dat onze spelers volgende week onbezorgd van hun o zo leuke spelletje kunnen gaan genieten!

Gerard Kerkhoff vult de voegen bij van de vensterbanken

Electromonteur Jan Douma bezig de groepenkast uit te breiden, om zo de bedrijfszekerheid te vergroten

Het veld op de Heuvel lijkt klaar voor de eerste voetbalnoppen....

De Vrijdagploeg legt de laatste hand