Grote Clubactie eindresultaat

Jeugdleden BEDANKT!

In december vorig jaar is de opbrengst van de Grote Clubactie bekend gemaakt. De jeugdleden van sv Gouda hebben met elkaar €1.107.69 opgehaald.

De totalen waren:

Team               aantal verkochte loten

F1                   94

F2                   38

E1                   22

E2                     5

E3                   14

E4                   94

E5                   45

D1                     3

D2                   48

D3                   46

D4                   25

Het team dat de meeste loten zou verkopen, zou hiervoor beloond worden. Omdat zowel F1 als E4 94 loten heeft verkocht, krijgen beide teams binnenkort een verrassing.

Ook degenen die per D, E- of F-team de meeste loten heeft verkocht, krijgt binnenkort een kado voor deze prestatie.

Van alle F-teams heeft Youssef el Moukaddem de meeste loten verkocht, 27 in totaal.

Van alle E-teams heeft Geordie Mandylakis de meeste loten verkocht, 31 in totaal.

Van alle D-teams heeft Tim Koolmees de meeste loten verkocht, 26 in totaal.

Jongens, bedankt voor jullie inzet!