Huttenkamp dit jaar op 9,10 en 11 juni

Op vrijdag 9 juni zullen de meisjes- en jongenspupillen van SV Gouda het terrein op gaan stromen voor het tweede huttenkamp op het eigen terrein. Ze zullen dan een plekje zoeken in één van de tenten op het hoofdveld, waar ze 2 nachten zullen gaan overnachten.

Het hele weekend zijn er voetbalspellen en er vinden diverse andere activiteiten plaats, zoals een stormbaan, avondspelletjes, een groot FIFA GAME én een HIPHOPwedstrijd. Voor onze pupillen is dit tevens de afsluiting van het seizoen, welke dan op de laatste dag van het kamp met een BBQ wordt afgesloten.

Het huttenkamp wordt begeleid door een aantal vaste begeleiders, ondersteund door een groot aantal wisselende vrijwilligers, die voor verschillende taken zullen worden ingedeeld, zoals het verzorgen van de maaltijden en het begeleiden van de pupillen bij de vele (voetbal)spellen.

Het kamp is ook op zoek naar sponsoren! Omdat de organisatie graag eigen tenten wil aanschaffen is er wat meer geld nodig dan afgelopen jaren. Klikt u op onderstaande link voor meer informatie over mogelijke sponsoring en natuurlijk voor meer informatie over het kamp. In de brief wordt alles uitgebreid uitgelegd en u vindt er ook het inschrijfformulier (inschrijving mogelijk voor de F-, E- en D-pupillen en het MO13 team). De brief en het formulier zullen ook naar de ouders/verzorgers van alle pupillen gemaild gaan worden.

Brief over het kamp en mogelijke sponsoring inclusief inschrijfformulier.

Het pupillenkampteam van SV Gouda.