Like opnieuw de (nieuwe) FB-pagina sv Gouda Fotos

Facebook heeft om privacy-redenen onze FB-pagina svgoudafotos gesloten. Het is niet mogelijk gebleken deze pagina samen te voegen met een nieuwe - volgens de juiste privacyregels gemaakte - pagina sv Gouda fotos (Sportclub). Dat betekent het verlies van alle foto's en de bijna 500 FB-vrienden van de verwijderde pagina. We beginnen dus gewoon weer overnieuw en dus like deze pagina als je geinteresseerd bent in foto's van Gouda-teams! dan wordt je automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe foto's!

Al geplaatst:

- Gouda ZO 2 kampioen;

- Gouda ZO - OHVV 12 April 2014

- Zaterdag 11 april 2015 (MA1 en ZA 1)

- Zaterdag 18 april

- zaterdag 25 april B1 en C2

- WDS - Gouda ZA

- Gouda ZO - TOGB

- Jeugd 2 mei 2015 (MD1, D2, F4, MB1)

De pagina is openbaar, dus ook gewoon te bekijken voor een ieder met een FB-account.