Voetbalclinic in samenwerking met Brede School komt er weer aan

Voetbalclinic voor groep 2 en 3

Meiden en jongens uit groep 2 en 3 van de basisschool kunnen bij de SV Gouda op een laagdrempelige wijze, zonder verdere verplichtingen, in contact komen met de voetbalsport.

Gediplomeerde trainers laten de deelnemers op de (kunst)grasvelden in het Groenhovenpark oefenen om de balvaardigheid te vergroten, leren ze goed schieten en laten ze in partijvormen kennismaken met het echte werk.

De trainingen worden gehouden bij SV Gouda, in het Groenhovenpark vlakbij de atletiekbaan en het Groenhovenbad.

De vereniging stelt eventueel voetbalschoenen en scheenbeschermers ter beschikking voor de deelnemers aan de clinic.

Geef je nu op voor 3 naschoolse lessen bij SV Gouda en maak kennis met voetbal!

Voor           : Groep  2 en 3

Wanneer    : Woensdag, 30 maart, 6 april en 13 april

Tijd             : 13.45 - 14.45 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Plaats         : Voetbalvereniging SV Gouda, Groenhovenpark 2