4 januari 2020: Nieuwjaarswedstrijden om 14.00 uur en receptie vanaf 15.00 uur

Op zaterdag 04 januari zal de gebruikelijk nieuwjaarsreceptie bij SV Gouda worden gehouden en wel vanaf 15.00, wij nodigen een ieder dan ook uit om onder het genot van een hapje en een drankje het nieuwe jaar te vieren, waarbij de muzikale omlijsting zal worden verzorgd door de welbekende entertainer Richard Lagendijk die vandaag invalt voor de helaas zieke Jan Raats, uiteraard beterschap gewenst vanuit SV Gouda.

Voorafgaand aan de receptie zal er uiteraard worden gevoetbald. Zo zal om 14.00 uur SV Gouda oud zondag 1 aantreden tegen oud Zondag 4 en zal het het huidige Derde elftal een wedstrijd spelen tegen Jodan Boys 11. En uiteraard speelt Gouda 1 weer tegen de oude sterren zoals Borg, Ottevanger, Toonen etc., teveel om op te noemen, want de selectie is maar liefst 24 man sterk; komt dat zien!

Naar alle waarschijnlijkheid zal er in de ochtend tevens door de jeugd worden gespeeld , het exacte programma zal op korte termijn via de website bekend worden gemaakt.

Het Bestuur van SV Gouda wenst alle leden, familie en vrienden van SV Gouda fijne feestdagen en een gezond en sportief 2020 toe !!

Bestuur SV Gouda