Donderdag 12 februari oefenwedstrijd deel D en E jeugd

Donderdag 12 februari zal er een onderlinge oefenwedstrijd door een deel van de D- en E-pupillen gespeeld worden. Deze wedstrijd is primair bedoeld als praktijktest voor de cursisten van de scheidsrechterscursus die bij SV Gouda gehouden wordt.

Maar de wedstrijd wordt tevens gebruikt om alvast een deel van de pupillen die komend jaar in de D-jeugd spelen aan elkaar te laten wennen en om een idee te gaan krijgen van de indelingen voor komend seizoen.

De spelers die deze wedstrijd gaan spelen krijgen allen persoonlijk een uitnodiging via een e-mail. De overige spelers komen uiteraard later aan bod, tijdens een aantal nog in te plannen oefenwedstrijden op het grote veld.

Mark Bonkestoter.