Gouda en jeugdcoordinator DEF/Voetbalschool per direct uit elkaar

SV Gouda Jeugd en Jeugdcoördinator DEF/Voetbalschool Ronald Stok per direct uit elkaar

In het verlengde van de reeds eind vorig jaar gemaakte afspraak om aan het einde van dit seizoen afscheid van elkaar te nemen, is gisteren in goed overleg besloten per direct afscheid van elkaar te nemen. Beide partijen kunnen dan op hun eigen wijze dit seizoen afmaken en gelijktijdig keuzes voor het voigende seizoen maken.

Wij bedanken Ronald voor zijn verrichte werkzaamheden en wensen hem veel succes bij zijn nieuwe club SV Soccer Boys.

Zeer binnenkort volgt nader bericht via onze site over de invulling van de vrijgevallen taken.

De Jeugdcommissie.