Gouda oefent zich naar overwinnning op XerxesDZB 2

Dinsdag 16 januari 2018: Gouda - XerxesDZB 2 4-2; rust 2-1 (doelp. Hans Vergoed; Daan de Heer; rust; Hans Vergoed en Hassan Ouahabi)

Gouda versloeg het schaduwteam van eersteklasser Xerxes DZB, zelf een topper in de res, eerste klas. Voorwaar een nuttige oefenpot, waarin, ook niet onbelangrijk, tussen de hagelbuitjes door eindelijk weer eens het zoet der overwinning gesmaakt werd. En leuk voor Hassan, weer voor het eerst gescoord na zijn langdurige uitval door een blessure.

A.s. zaterdag spelen Gouda 1 en 2 tegen Rohda '76 1 en 2.

De wedstrijd van Gouda 2 van a.s. donderdag tegen FC IJsselmonde ZO 2, is vanwege de verwachte slechte weersomstandigheden op voorhand al verschoven naar donderdag 1 februari 2018.