Indeling vrijwilligers Chalet en Bardiensten 1e seizoenshelft.

Het nieuwe seizoen start voor de bar en chalet diensten op 01 september a.s.

De indeling voor de 1e seizoenshelft is momenteel bekend en is te vinden op onze website onder de kop vrijwilligers links op de site. Diegene die staan ingedeeld  zullen circa 10 dagen van te voren via de mail worden geinformeerd via het bekende mailadres vrijwilligerssvgouda@gmail.com; gezien onze ervaring van de laatste jaren komt het voor dat er mail in de spam terecht komt, kijk daarom regelmatig als U ingedeeld staat in de spambox van het mail account welke door U is opgegeven.

De indeling is definitief, ruilen is uiteraard mogelik echter dient onderling geregeld te worden waarbij via de mail de vrijwilligerscommissie geinfomeerd dient te worden.

Bij niet op komen dagen zonder geldige redenen zullen er direct maatregelen worden genomen conform het vrijwilligersbeleid ( zie clubinfo-downloads.)

Wij wensen een ieder een sportief en gezond seizoen toe met heel veel spelplezier.

Bestuur SV Gouda

Voor de indeling zie tevens onderstaande link:

.