Jeugdspeler Mark Litjens overleden tijdens vakantie in Spanje

Heden bereikte ons het tragische bericht dat jeugdspeler Mark Litjens, seizoen 2013-2014 laatst uitkomende voor SV Gouda B1, op donderdag 07 augustus door een tragisch ongeval is overleden in de bergen van Spanje.

Mark was vanaf de F tot de B1 jeugdspeler bij SV Gouda en besloot komend seizoen de overstap te wagen naar zustervereniging Jodan Boys om op een hoger plan te gaan keepen.

Mark bleek na een carrière als voetballer in de F, E en D ook talent te hebben voor het keepen,  waarbij , door zijn optreden het afgelopen seizoen in de B1 , zijn naam als talentvolle keeper in het Goudse regelmatig genoemd werd.

Mark voetbalde niet alleen bij Sv Gouda maar was  tevens een zeer gewaardeerd jeugdscheidsrechter en een waardevolle hulp bij de trainingen van de  D, E en F spelers; ondanks zijn overstap was Mark vast van plan om deze activiteiten bij de Sv Gouda voort zetten.

In Mark verliest onze vereniging een jeugdlid die al op jonge leeftijd  een voorbeeld was voor zijn leeftijdgenoten als het gaat om zich vrijwillig in te zetten voor anderen door het veelvuldig fluiten van wedstrijden, helpen bij trainingen en alle activiteiten in de vereniging waar hulp bij nodig was.

De ouders van Mark hebben ons verzocht het volgende te plaatsen op de SV Gouda website:

“ Na een tragische val in de bergen van Spanje is Mark Litjens ( B1) op 7 augustus jl. overleden.

Zijn hart lag volledig bij het voetbal en al zijn sportieve vrienden, zo willen wij hem graag herinneren”.

Koen, Petra, Thijs en Suzan Litjens.

Namens alle leden van Sv Gouda wensen wij de familie Litjens, vrienden, teamgenoten en alle andere betrokkenen heel veel sterkte met het verwerken van dit onmetelijke en onvoorstelbare verlies.

Bestuur SV Gouda.

08 augustus 2014