Rustige overschrijfperiode voor selecties SV Gouda

Zaterdag 15 juni 2019 liep de overschrijfperiode af, vooral van belang voor spelers binnen de A-categorie. Bij Gouda zijn dat de teams 1 (3e klasse) en 2 (res. 3e klasse).

Alvorens zijn contract te verlengen had hoofdtrainer Peter Huisman een gesprek met selectiespelers en daaruit bleek dat die bij promotie zouden blijven. Dat lijkt inderdaad het geval te zijn, ondanks het jaarlijkse hinderlijke getrek door een aantal verenigingen. Gouda beschikt daarmee over veel jeugdige spelers, die zeker nog verder door kunnen groeien.

Daarnaast hebben zich een aantal spelers aangemeld met het oog op selectievoetbal, te weten:

Keepers: Kamal el Mariami (ONA) en Jelle Pina (terug van Haastrecht). Ook keeper Thomas Hommen (9e), die al in het 1e keepte, sluit bij de selectie aan.

Spelers:  Guus Kleiweg (Haastrecht) en Jeremy Brouwer (CVC Reeuwijk), beiden ook terug op het oude nest.

Wat volume betreft is het seniorenvoetbal iets afgenomen, onder andere door het noodgedwongen opheffen van team 3, wegens het vertrek van diverse spelers naar een standaard (veteranen) team, dat onderdak bij GSV gevonden heeft. Overigens zijn een aantal spelers, volgens eerdere planning, hier gestopt en is een aantal gebleven, die bijvoorbeeld aan kunnen sluiten bij de selectie of met 7x7 aan de slag gaan. Verder heeft een team zich aangemeld en stoppen waarschijnlijk enkele teams er mee. Maar meer wordt duidelijk na de vakantie als de SV Gouda teams opgegeven zijn aan de KNVB.

Ongetwijfeld valt er morgen in het AD Groene Hart nog veel meer te lezen over overstappers, maar wij verwachten geen verrassingen wat de SV Gouda betreft al weet je het natuurlijk nooit........ Zie het bericht uit het AD Groene Hart van maandag 17 juni 2019 hieronder!

Een fijne vakantie!