Stand van zaken Zaterdagteams na 14 maart 2015

GOUDA ZATERDAGTEAMS

De zaterdagafdeling van de SV Gouda brengt dit seizoen 10 elftallen het veld in. T.w.:

GOUDA 1, speelt in de standaard 3e klasse A

Het blijft nog steeds een beetje tobben met de aantallen gespeelde wedstrijden in 3A. Gouda heeft nu 18 wedstrijden gespeeld maar er zijn ploegen die er al 19 en sommige die er pas 17 hebben gepeeld. UVS onze tegenstander van zaterdag heeft er al 19 gespeeld maar onze tegenstander van volgende week Zwammerdam  pas 17. De resultaten van Gouda 1 zijn nogal wisselend. Komt o.a. door een enorme ziekenboeg waardoor er elke week weer in een andere opstelling gespeeld moest worden. Desalniettemin wist Gouda uit de laatste 5 wedstrijden 10 punten bij elkaar te sprokkelen en doen wij zelfs nog mee in 3e periode. Na UVS  en Zwammerdam volgt op paaszaterdag Floreant. Toch een pittig drietal.

GOUDA 2, speelt in de reserve (A-cat) 3e klasse

Doet het in de competitie heel wisselvallig. Met 38 doelpunten voor en 48 doelpunten tegen en 19 punten staan zij op een redelijke, met nog 6 wedstrijden te gaan, 8e plaats. Zaterdag spelen zij thuis tegen koploper IJVV de Zwervers 2, die de eerste periode al wist te winnen. Volgende week uit naar Leonidas 3 dat stroef begon maar na winst 2 weken geleden op de bovenvermelde Zwervers 3 nu inmiddels op 14 punten staat en aan een opmars bezig zijn. Op paaszaterdag zijn zij vrij.

GOUDA 3, speelt in de reserve 5e klasse 04.

Plaatste zich voor de ¼ finale bekerronde tegen ASW 3 thuis op 31 maart aanvang 20.00 uur. Ook in de competitie doen zij het uitstekend.  Met 32 punten ( 10 x winst en 2 x gelijk) staan zij op de

eerste plaats. Zaterdag spelen zij thuis tegen ARC 8, volgende week uit tegen DSO 8 en paaszaterdag weer thuis nu tegen Nieuwerkerk.

GOUDA 4, speelt in de reserve 5e klasse 05.

Verloor verleden week thuis van koploper Bodegraven 2 waartegen zij de week daarvoor uit nog met 2-2 hadden gelijkgespeeld. Zijn in de ranglijst nu wat gezakt en moeten zaterdag thuis tegen

Alphia 3, die direct onder hun staan, volgende week thuis Zwammerdam 4 die evenveel punten heeft, maar weer eens de volle punten gaan halen. Paaszaterdag zijn zij vrij.

GOUDA 5, speelt in de reserve 6e klasse 06.

Staan nog steeds op een mooie DERDE plaats ondanks het verlies met 1-0 van verleden week uit bij Oudewater. Zaterdag uit naar middenmoter Bodegraven 3, volgende week thuis tegen Olympia 2

(waar zij nog een appeltje mee te schillen hebben) en paaszaterdag uit naar het altijd lastige Spirit 7.

GOUDA 6, speelt in de reserve 7e klasse 06.

Hebben hun dubbel tegen ARC 17 ook dubbel gewonnen. Eerst 5-4 thuis en verleden week 1-2 uit. Staan nu 6e met 25 punten. Zaterdag dan weer een topper  thuis tegen Schoonhoven 4 dat de

dubbel tegen DCV 6  2 x verloor en nu 4e staat. Volgende week moeten zij uit naar dat zelfde DCV. Paaszaterdag spelen zij tegen de hekkensluiter Capelle  8.

GOUDA 7,  speelt in de reserve 7e klasse

Ook Gouda 7 wist de dubbel tegen ARC 16 met dubbele winst te beëindigen. Eerst uit met 1-2 en verleden week thuis met 4-1. Klommen hierdoor een plaatsje op de ranglijst en staan nu staan nu na 14 wedstrijden met 21 punten op de 7e plaats.  Zaterdag de thuiswedstrijd tegen de Jodan Boys 12, volgende week met het eerste mee naar Zwammerdam 5 en paaszaterdag tegen de nr. 2 Floreant 4.

GOUDA 8, speelt in de reserve 7e klasse 07.

Verloor beide wedstrijden in de dubbel tegen het lager geklasseerde ARC 18 en moet zaterdag uit tegen hekkensluiter TAVV 7 en volgende week thuis tegen UNIO 1. Maar weer gauw punten pakken. Paaszaterdag zijn zij vrij.

GOUDA 9, speelt in de reserve 8e klasse 06.

De dubbel tegen Perkouw 4, eerst thuis, werd met 2-0 gewonnen en  verleden week uit met de zelfde cijfers . Door dit resultaat verstevigde het NEGENDE zijn koppositie maar zijn zij zeker niet los van Olympia 3 dat op 2 punten achterstand staat maar 3 wedstrijden minder heeft gespeeld. Zaterdag uit tegen Schoonhoven 6 (ook geen makkie) en volgende week thuis tegen Spirit 9. Paaszaterdag zijn zij vrij.

Succes jongens.

Onze VETERANEN spelen in de 3e klasse 2.

Ook onze veteranen speelden in de afgelopen weken een dubbel en wel tegen Linschoten VE1. Linschoten staat stond 2 plaatsen boven hen en nu 3. Het zal duidelijk zijn dat er door onze veteranen geen punten werden gepakt. Zaterdag gaan zij naar de veteranen van Siveo’60 die stijf bovenaan staan. Volgende week thuis tegen de VE2 Sportlust’46 en de paasdagen uit tegen de nr. 2 Berrkel VE 2

Henk van Bruggen