Geslaagd meidentoernooi op vrijdagavond 30 mei

Afgelopen vrijdag 30 mei werd er bij SV Gouda voor het eerst een avondtoernooi georganiseerd voor de meiden A en B.

Meiden A1 in actie op het hoofdveld tegen DONK MA1.

De B-meiden grepen de gelegenheid aan om vooraf met elkaar te eten in de kantine en om 18.30 uur werd er vervolgens door hen afgetrapt op het kunstgras, niet veel later gevolgd door de MA op het hoofdveld.

In beide teams stonden 6 wedstrijden op het programma, in de poule van MA1 waren er in totaal vier teams (Maarssen, Slikkerveer, DONK en SV Gouda) en in de poule van MB1 drie (naast SV Gouda ook Hermes DVS en DSVP), en afwisselend speelden de teams op de beide velden.

Enthousiaste meiden, mooie klasseringen (beide Gouda teams werden tweede) en heerlijk weer erbij. Dat alles onder toeziend oog van de voorzitter en de secretaris, die beiden de keuken runden deze avond.

De grootste bekers gingen uiteindelijk naar de meiden A van Maarssen en de meiden B van Hermes DVS