Onze drie Mannen 35+ teams spelen vrijdagavond 2/11 thuis

Onze drie mannen 35+ teams kunnen vrijdagavond 2 november thuis aan de bak. deze speelronde wordt gespeeld in het Groenhovenpark en alle teams spelen tegelijkertijd bij de SV Gouda.

In de 1e klas poule 06 spelen zowel team 1 als team 2. De andere tegenstanders in deze poule van vier ploegen zijn Olympia 1 en Schoonhoven 1. Helaas is de stand in deze poule niet bijgewerkt, maar dat schijnt ook niet het belangrijkste te zijn voor de 35+ voetballers die 7 tegen 7 spelen op een half veld. Vanaf 20.00 uur beginnen de wedstrijden van 20 minuten om het half uur. Alle teams spelen tegen elkaar en na afloop is het vaak ook nog heel gezellig. Uiteraard beginnen Gouda 1 en 2 als eerste om 20.00 uur tegen elkaar om zoveel mogelijk vervalsing te voorkomen?

Team 3 speelt ook in een poule (1e klasse 07)  van 4. Tegenstanders zijn hier Xerxes DZB (9-19), Groeneweg 2 (9-10), Gouda 3 (9-9) en Groeneweg 1 (9-9). ook hier wordt gestart om 20.00 uur en wordt er gespeeld tegenm iedere tegenstander.

Mannen veel plezier en toch ook wel een beetje succes!

Onze vrouwen 30+ gaan deze avond ook een drietal wedstrijdjes spelen en niet te ver weg, in Bergambacht. Vanaf 20.00 uur spelen zij tegen koploper DONK, de nr. 2 Lekkerkerk en het onderaanstaande Bergambacht. Wij zijn tevreden met 3 - 4 puntjes, misschien de dames ook wel en wie weet ook trainer Niels. Tot nu toe staan ze vijfde in een poule van 6 met 7 uit 9. Ook hier veel plezier!