René Wijnands trainer Gouda ZA 2

Na het snelle vertrek van een trainer (naar Duno) voor het tweede, wiens naam we alweer vergeteten zijn, is er na een interimperiode met diverse betrokken Gouda-leden, nu voorzien in de trainersvacature. Zaterdagcommissievoorzitter Ton Blonk vond letterlijk René Wijnands, die graag een trainersloopbaan wilde starten. Sinds enige weken is hij al actief en vormt zo met leider Ab Prevo en assistent scheidsrechter Bep Elst het gewaardeerde begeleidingsteam van het jonge tweede. Op verzoek stelt nieuwe man René zich hier aan de Gouda-familie voor.

"Ik ben René Wijnands, bijna 36 jaar en heb een zoon (Jordy) en een vriendin genaamd Willeke. Ik ben woonachtig in Gouda en heb gespeeld bij Nedloyd '70, AS '80, FC Oldemarkt, ASV De Germaan en FC Amstelland. Ik moest helaas op mijn 24e al stoppen vanwege  een knieblessure.

Als trainer heb ik geen ervaring. Heb er na drie weken bezig te zijn bij Gouda wel een goed gevoel bij. Vooral de warme ontvangst van staf, trainers en spelers deed mij goed en zegt heel veel over deze club. Verder vind ik het prettig dat ik twee oude rotten in het vak (sorry Ab en Willem) naast mij heb staan en dat ik veel van hen kan leren. Ik ben onwijs blij met de kans die ik heb gekregen en zal dan ook mijn stinkende best doen.

Met sportieve groet,

René"

Veel succes René namens de sv Gouda en vooral ook veel plezier!