Wisselende resultaten en activiteiten op inhaal zaterdag

Op zaterdag 13 januari 2024 werden er enkele (lagere) wedstrijden ingehaald, maar werden er ook de nodige leuke nevenactiviteiten verricht. Hier de activiteiten die bij ons bekend zijn.

Zo ging Gouda 1 karten in Zoetermeer en werd daarna een gezamenlijke maaltijd genuttigd in de SV Gouda Kantine. (Foto Ed Hulscher)

Dinsdagavond 16 januari oefent Gouda 1 om 20.00 uur thuis tegen Olympia JO19-1 (2e divisie).

- Gouda 2 ging naar Oudewater om daar te spelen tegen de plaatselijke FC Oudewater 3. Daar aangekomen werd hen verteld dat de wedstrijd niet gespeeld zou worden, want was verplaatst. Op de KNVB-widget was daar overigens niets van te zien. Teleurstellend....

- Gouda 3 won met maar liefst 10-0 van concurrent Gouderak 3, dat nu evenveel verliespunten heeft. Concurrent Xerxes DZB 10 won ook en staat nog steeds 1e met 21 uit 8 en Gouda 3 staat 2e met 21 uit 9. Na deze eclatante zege trok het derde er op uit om de overwinning met diverse gepaste activiteiten te vieren.

- VEP 6 - Gouda 7 6-3. Teleurstellende nederlaag van het zevende tegen de nummer laatst. Het zevende moet nu genoegen nemen met een middenmoot positie.

- Gouda 8 - Rohda '76 8 2-0. Het achtste neemt door deze zege weer de koppostitie in, mede door de nederlaag van koploper Woerden 3 bij de andere concurrent Rohda '76 7, dat nu 2e staat op 1 punt van Gouda 8.

Volgende week herstart van de competitie met Cabauw - Gouda en Be Fair 3 - Gouda 2.

Gouda JO17-1 ging Crossfitten

Na de nieuwjaarswedstrijd tegen de oude talenten van Gouda vorig week ging de JO17-1 op zaterdag 13 januari crossfitten. Even de conditie en kracht voor de aankomende periode aan sterken. Door de leuke WOD ( work out of the day) en de goede coaching en uitleg van van Freek ( Crossfit Gouda) zijn de jongens tot het uiterste gegaan en zijn ze met een tevreden gevoel richting huis gegaan. Dank je wel Crossfit Gouda.

Nadat ze zich thuis opgefrist hadden verzamelden we weer op de heuvel om te vertrekken naar Zoetermeer. Daar hebben we samen met een aantal ouders gezellig gebowld en pasta/ pizza gegeten. De sfeer zat er goed in en het was een geslaagde dag.

Voor zaterdag 20 januari staat er een wedstrijd gepland tegen SVV Scheveningen. Na deze wedstrijd zijn we uitgenodigd om daar de wedstrijd SVV Scheveningen- Quick Boys te komen kijken.

(Marcel van Eijk)

Gouda JO15-1 wint bij ADO-Den Haag van de MO17-1

Op 13 januari hebben onze jongens van de 15-1 een oefenwedstrijd gespeeld tegen de MO17-1 van ADO Den Haag. De meiden van ADO staan in de competitie dik bovenaan met 79 doelpunten en 3 tegengoals. Het beloofde dus een spannende wedstrijd te worden.

Dankzij goals van Jens van Eijk en Mubarak Tchadjobo hebben onze jongens verdiend gewonnen met 0-2.

(Marcel van Eijk)