SPOED - Teamfoto's voor de Voetbalplaatjesactie!

Zet je team op de foto!

De voorbereidingen voor het maken van het Hoogvliet Voetbalplaatjesboek zijn in volle gang. De afgelopen twee weken zijn de fotosessies in het clubhuis goed verlopen. Maar wat is zo'n mooi boek zonder teamfoto's?!

Juist! Daarom hebben we van ieder jeugdteam nog een teamfoto nodig. Als er nog geen teamfoto van dit seizoen is, dan vragen we onze leiders of ouders deze foto te maken bij voorkeur met een goede camera. Mocht deze niet voorhanden zijn, dan volstaat ook een foto van een smartphone. De nieuwste generatie heeft vaak hele goede lenzen. Het team kan gewoon in clubtenue, eventueel met sponsorlogo, op de plaat.

Een goede foto is minstens 1,5MB tot 2MB groot. Stuur de foto naar voorzitter@svgouda.nl en doe dit uiterlijk op maandag, 13 november aanstaande. Graag ook aangeven van welk team de foto is.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en op naar een mooi resultaat!

Hoofdbestuur SV Gouda

Voorbeeld